ტრენინგზე გავეცანით ახალ პროგრამებს:
kahoot;
leplanner;
padlet;
Selfie
რომლებიც სწავლების პროცესის მრავალფეროვნებისთვის მეტად საინტერესო და მნიშვნელოვანი პროგრამებია .
ვგეგმავთ, დავნერგოთ და გამოვიყენოთ kahoot dა padlet და მათი საშუალებით სწავლა სწავლების პროცესი უფრო სახალისო, და საინტერესო გავხადოთ.
leplanner -ს გამოვიყენებთ გაკვეთილების გეგმების სკოლის შიდა შეფასების ჯგუფისთვის გასაზიარებლად და სამუშაოს ორგანიზებისათვის. Selfie - სკოლის ციფრული კვლევისათვის მნიშვნელოვანი პლატფორმაა, რომლის გამოყენებiTac ნათლად დავინახeთ სკოლის საჭიროებები.
კვლევის შემდეგ, სკოლის სელფის რეპორტის საფუძველზე გავაანალიზეთ, თუ როგორ ცვლის ტექნოლოგიების გამოყენება სწავლა-სწავლების პრაქტიკას სკოლაში, სად აქვს სკოლას მაღალი და დაბალი ინდიკატორები.
ტრენინგზე შესწავლილი საინტერესო პროგრამებიდან ძალიან მოგვეწონა პროგრამა - plickers , ამიტომ გადავწყვიტეთ სწორედ plickers -ის დანერგვა სწავლების ყველა საფეხურზე.
ციფრული განვითარების თვითშეფასების ინსტრუმენტiს-ციფრულს რეპორტiT შეფასდება სკოლის ციფრული ინოვაციები პედაგოგიურ ინოვაციებში, ცვლილებების მენეჯმენტსა და ციფრულ ინფრასტრუქტურაში.
კვლევის შემდეგ, სკოლის სელფის რეპორტის საფუძველზე გავაანალიზეთ, თუ როგორ ცვლის ტექნოლოგიების გამოყენება სწავლა-სწავლების პრაქტიკას სკოლაში, სად აქვს სკოლას მაღალი და დაბალი ინდიკატორები.
ტრენინგზე შესწავლილი საინტერესო პროგრამებიდან ძალიან მოგვეწონა პროგრამა - plickers , ამიტომ გადავწყვიტეთ სწორედ plickers -ის დანერგვა სწავლების ყველა საფეხურზე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий