4.2
აქტივობა: განსაზღვრე უკუკავშირის წყაროები
განსაზღვრე წყაროები
უკუკავშირისთვის. როგორ დატესტავთ თქვენს პროტოტიპს ისე, რომ შესაბამისი უკუკავშირი
მიიღოთ? შესაძლებელია რომ პროტოტიპი კონკრეტულ ადგილებში დატოვოთ და საშუალება მისცეთ
ხალხს თქვენი ახსნა-განმარტების გარეშე დატესტონ? თუ გირჩევნიათ თქვენთან ერთად მიიღონ
გამოცდილება პროტოტიპის ირგვლივ? როგორი იქნება ტესტირების სესია?
მე
დავტესტავ...
გაკვეთილების შემდეგ ავუხსენი მოსწავლეებს
მუშაობის პრინციპი და მომდევნო დღეს გაკვეთილზე დავიწყეთ მუშაობა Plickers-ზე.
|
რისთვის გჭირდებათ
დატესტვა? რა ტიპის უკუკავშირი გჭირდებათ განმეორებითი ციკლების დასაგეგმად? რომელია
ყველაზე მნიშვნელოვანი შეკითხვები, რომლის დასმაც გსურთ? გსურთ გაიგოთ ჩაერთვებიან
თუ არა ახალ აქტივობაში, რომელსაც ქმნით? გსურთ გაარკვიოთ შეიცვლიან თუ არა ქცევას
ადამიანები შენი იდეის განხორციელებით?
ჩამოწერეთ
უკუკავშირის მიზნები
- მინდა გავიგო შეძლებენ თუ არა მოსწავლეები მარკერებით
მუშაობას.
- მსურს გავიგო საინტერესო
იქნება მოსწავლეებისთვის ამ ტიპის აქტივობა თუ არა.
|
შეარჩიე
მონაწილეები
4.2
აქტივობა: განსაზღვრე უკუკავშირის წყაროები
შეარჩიეთ უკუკავშირის
მონაწილეები. ვისგან გსურთ უკუკავშირის მიღება? ყველაზე მეტ ინფორმაციას ვისგან მიიღებთ?
მოიწვიეთ ის ადამიანები, ვინც კვლევის პროცესში მონაწილეობდნენ. მოიწვიეთ ახალი პირებიც.
უკუკავშირის
მონაწილეები
- ირინა სარქისოვი
- ლალი ხაჩიძე
-ტატიანა კაზიევი
-ჩვენი სკოლის დაწყებითი კლასების
პედაგოგები
|
განსაზღვრე
შეკითხვები უკუკავშირისთვის
4.2
აქტივობა: განსაზღვრე უკუკავშირის წყაროები
განსაზღვრე შეკითხვები
უკუკავშირისთვის. პროტოტიპზე მუშაობისას, როდესაც იდეას ხვეწავდით, ბევრი კითხვა მოგივიდოდათ
თავში. როგორ იმუშავებს პროტოტიპი, რა აინტერესებთ მონაწილეებს, როგორ შეიძლება მაქსიმალურად
ჩართოთ მონაწილეები და ა.შ. ჩამოწერეთ ყველა კითხვა, რომელიც დაგებადათ. უკუკავშირის
სესიაზე სურვილი გექნებათ, მაქსიმამულარად მკაფიო მოსაზრებები მიიღოთ. რისი გაგება
გსურთ?
სახელი
და გვარი, ვისგან იღებთ უკუკავშირს
-ირინა სარქისოვი
|
დაიწყე
კონკრეტული კითხვებით
როგორ და როდის აპირებთ ამ პროგრამით
მუშაობას?
|
განსაზღვრე
რა გჭირდება
4.2
აქტივობა: განსაზღვრე უკუკავშირის წყაროები
განსაზღვრე რა
გჭირდება შენი იდეის განხორციელებისთვის. სკოლაში ხელმისაწვდომია ეს რესურსები? რამეს
შესყიდვა დაგჭირდებათ?
ხელმისაწვოდმია
სკოლაში
- ინტერნეტი,პროექტორი და პრინტერი.
|
შესაძენია
- არაფერი
|
რა დრო დაგჭირდებათ
ამ იდეის განსახორციელებლად?
მოსამზადებელი
დრო ხომ არ გჭირდებათ? ვინმეს გადამზადება ხომ არაა საჭირო?
შეხვედრების
დროის სხვანაირად დაგეგმვა ხომ არაა საჭირო?
ეს იდეა უკვე განვახორციელეთ.სკოლის
პედაგოგებს ავუხსენით და პრაქტიკაზე ვანახეთ Plickers-ი,დავარეგისტრირეთ
მასწავლებლები.
|
5.1
აქტივობა: განსაზღვრე წარმატების წყაროები
განსაზღვრე რა
არის წარმატება. განიხილე მიზნები რაც დაისახე. რეფლექსია გააკეთე შენი ხედვა რამდენად
აღწერს თუ სად ხარ ამჟამად. რა სარგებლობა მოიტანა იდეამ? პროტიტიპს იყენებენ თუ არა
ისინი, ვისთვისაც განკუთვნილი იყო? ყველაზე მეტად რას აფასებთ თქვენს იდეაში?
იდეის
გამოყენება
- მოსწავლეებს იმდენად მოსწონთ Plickers
-ი,
რომ მთხოვენ ხშირად მოვამზადო მათთვის ტესტები.
|
რას ნიშნავს
წარმატება თქვენთვის? რა გინდათ ნახოთ ამ პროექტის განხორციელების შედეგად? იმედი გაქვთ
რომ ბევრი კოლეგა ჩაერთვება? რას გინდათ რომ მოსწავლეები ამბობდნენ ამ იდეის შესახებ?
ამ
შედეგს ველოდები
- მოსწავლეების უკეთესი ქულები
- ნაკლები მიზეზები მოსწავლეებისგან,
რატომ ვერ მოასწრეს საკლასო დავალების შესრულება.
|
როგორ ასახავთ
და შეაფასებთ თქვენი იდეის წარმატებას?
წარმატების ასახვის მეთოდები
- მოსწალვეების გამოკითხვა, რომელიც
საინტერესოა მათთვის
|
დაგეგმე
შემდეგი საფეხურები
5.2
აქტივობა: ჩართე სხვები
დაგეგმე შემდეგი
საფეხურები. რა აქტივობებია საჭირო შენი იდეის განსახორციელებლად? ჩამოწერე ღია კითხვები.
ვინ იქნება პასუხისმგებელი თითოეულ ამოცანაზე? ვინ იქნება პასუხისმგებელი პასუხები
მოიძიოს ღია კითხვებზე?
მოქმედებები,
კითხვები
როგორ მოვაწყოთ პირადი სივრცის
ზონა ისე რომ საკმარისად “პრივატული” იყოს, და თან ხმაურიან მოსწავლეებს ახლოს თანამშრომლობის
საშუალება მივცეთ.
|
შექმენი დროის
გეგმა, რომელიც მოიცავს შენი იდეის განვითარების საფეხურებს, მნიშვნელოვან შეხვედრებს
და თარიღებს.
დროის
გრაფიკი
-10 აპრილი 2019 წელი- შეხვედრა დაწყებითი
კლასების მასწავლებლებთან (პროგრამა Plickers
გაცნობა)
-12 აპრილი 2019 წელი- შეხვედრა საბაზო
და საშუალო საფეხურების მასწავლებლებთან (პროგრამა Plickers გაცნობა)
|
პროექტის გაგრძელებაზე
პასუხისმგებელი პირები
-ირინა სარქისოვი
-რეგინა ავეტიანი
-ლალი ხაჩიძე
-ტატიანა კაზიევი
|
შექმენი
სასწავლო თემი
5.2
აქტივობა: ჩართე სხვები
დიზაინისა და
აზროვნების მეთოდის დაუფლების ყველაზე კარგი გზაა რამოდენიმეჯერ გაიარო მისი ფაზები
ახალი გამოწვევების დიზაინისთვის. კოლეგების ქსელი, რომელიც თქვენთან ერთად იმუშავებს
იდეების შემდგომ ფორმირებასა და განვითარებაზე ძალიან მნიშვნელოვანია. ვის მოიწვევთ
“დიზაინის ქსელში”? რა პერიოდულობით შეხვდებით? რამდენ ხანს გაგრძელდება შეხვედრები?
რას განიხილავთ?
ვის
შეხვდებით?
-ანი აბაკელი
-სუმბათ პეტროსიანი
|
როდის?
რამდენად ხშირად?
-მთელი აპრილის განმავლობაში
-კვირაში ერთხელ
|
დიზაინის ერთი
პროცესი უკვე გაიარეთ. დროა ახალი პროცესი დაიწყოთ. განსაზღვრეთ ახალი გამოწვევა და
დაიწყეთ პროცესი თავიდან. რა გამოწვევა შეარჩიეთ?
გამოწვევა
მოსწავლეებისთვის
ტესტების შედგენის სწავლება იმისთვის ,რომ გამოკითხვა თვითონ მოამზადონ და ჩაატარონ
|
რა
ტიპის გამოწვევაა?
|
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Gsahrpc_G8X9anzr5Cscq7oLbhMI6lV2
Комментариев нет:
Отправить комментарий